Horeca & Gastronomie, Koffie, Lifestyle
Het Japanse Hario ken je wellicht al (als je een slow-coffee liefhebber bent). Hario is maker van toonaangevende slowcoffee artikelen. Zo zijn de V60, de Hario Buono Kettel en handmalers favoriet bij de professional als de thuisbarista. Maar ook Hario gaat met zijn tijd mee en investeert in het delen via social media, gebruikmakend van je smartphone: Hiroia.
Op haar website schrijft Hario er het volgende over:
HIROIA begon met koffie. “Trial and error” en “do it first” zijn altijd al onze mentaliteiten voor ondernemerschap geweest, van een traditionele industrie tot een transformatie in de toekomst. We zijn een samenwerking aangegaan met een honderdjarige fabrikant van koffietoestellen uit Japan tijdens de “derde koffietrend”. De derde speciale koffietrend is gericht op schenken over koffie, malen van koffiebonen, watertemperatuurregeling en verschillende manieren om koffie te zetten. Bovendien zoekt de gespecialiseerde koffiesector in deze snel veranderende moderne samenleving ook naar nieuwe mogelijkheden. Op dit moment werd een slim idee opgericht: “Word de pionier van de vierde koffietrend!”
De “vierde speciale koffietrend” onder leiding van HIROIA combineert gebruik van datatechnologie met koffietoestellen. Een kopje heerlijke speciale koffie is binnen handbereik.
2017- “De eerste gietkoffie-automaat ter wereld om datatechnologie te combineren – SAMANTHA” maakt gebruik van het concept van cloud-sociale media om “koffierecept-sharing” te realiseren. De exclusieve extractietechnologie van SAMANTHA wordt gebruikt om de gietkwaliteit van koffie perfect na te bootsen. “Less is more” is onze filosofie voor speciale koffie.
2108- Single Serve koffiepakketten en JIMMY afneembare smart scale werden beide geïntroduceerd. Instant koffiezetten vanuit de koffiepakketten. Combineer met SAMANTHA om de bereidingsprocedures te vereenvoudigen en beter te genieten van de brouwgeuren van een koffiebarista. JIMMY optimaliseert het concept van slimme data verder, waardoor eigenaren van coffeeshops, barista’s en overgegane enthousiastelingen de koffiekwaliteit en zelftraining kunnen controleren. Deze reeks IOT-producten voor koffie wordt constant geïntroduceerd en laat de zachte koffie van HIROIA volledig zien.
Hario zet zichzelf met Hiroia weer helemaal op de kaart en levert naast de Samantha koffiezetter en de Jimmy weegschaal/timer ook single serve koffie in verschillende brandingen.
app, featured, filterkoffie, hario, hiroia, slowcoffee
Comments RSS Feed